moshaverehkhanevadeh

روانشناسی خانواده

moshaverehkhanevadeh

روانشناسی خانواده

مشاوره و زندگی

مرکز مشاوره روانشناسی و خانواده

مهارت زندگی عبارتست از جمع علوم وتجارب و به کارگیری درست آنها . یک انسان بازندگی محدود تجارب محدودی نیز دارد . یک انسان با هوش محدود علم محدودی نیز دارد . هر کس در بخشی از جسم ، مغز و اندیشه پویا و فعال است . اگر ما قدرت عمل خود را بر پایه معلومات و تجارب شخصی بنا کنیم کامل نخواهیم بود . کسی که از بهره هوشی خوبی برخوردار است از علوم و تجارب دیگران بدرستی و به نفع خود استفاده میکند . شما یک لابیرنت را در نظر بگیرید اکثر راههای خروج آن بن بست است . در این هزار تو فقط یک راه خروج وجود دارد . کسی که زود میخواهد از این لابیرنت خارج شود باید از دیگران که این راه را آزموده اند کمک بگیرد . این راه استفاده از تجربه دیگران است .


بیشتر بخوانید: مشاوره قبل از ازدواج


مرکز مشاوره روانشناسی و خانواده همه روزه به تعداد زیادی مشاوره آنلاین یا مشاوره تلفنی میدهد . شما با مشاوره تلفنی خانواده یا مشاوره روانشناسی آنلاین از علم ، آگاهی و تجربیات مشاوران بهره مند میشوید . برای روشن شدن این کلام مثال میزنم  یک نفر کتابخوان در هر ماه ممکن است چند کتاب بخواند . در طول عمرش صدها کتاب خوانده است . کسی که طالب علم است علاوه بر اینکه خودش کتاب میخواند از گفته های فرد کتابخوان نیز بهره میبرد . مسلما دانش این شخص خیلی بیشتر از کسی است که فقط کتاب میخواند . به این روش اجماع میگویند .  البته آن فرد باید سیر مطالعاتیش با این شخص همگون باشد تا دچار آشفتگی علمی و فکری نشود . در زندگی نیز وقتی با فردی مشاوره میکنید در واقع ازروش اجماع بهره میبرید .

شکار فرصت ها

شما اگر در زندگی فرصتهای خوب را برای بهره گیری شکار کنید میتوانید در مسیر موفق تر بودن گام بردارید . اکنون با توجه به تعدد  مراکز مشاوره ، مراکزی برای معرفی خود تصمیم به ارائه خدمات متنوع گرفته اند . شما با بهره گیری از مشاوره آنلاین میتوانید در روحیه خود فرهنگ مشاوره را ارتقا ببخشید . موفقیت همه شما آرزوی ماست.

برای مشاوره درباره سایر موارد مشاوره خانواده با ما تماس بگیرید

  • مراحل مشاوره پیش از ازدواج
  • برای مشاوره ازدواج کجا برم
  • مشاوره برای ازدواج موفق
  • مشاور خانواده مذهبی
  • مشاوره تلفنی مذهبی خانواده
  • ارتباط با مشاور خانواده
  • مشاوره ازدواج مجدد
  • روانشناس خانواده خوب
  • مشاوره خانواده تلفنی شبانه روزی
  • میخوام طلاق بگیرم مشاوره
  • مرکز مشاوره قبل ازدواج
  • مشاوره قبل ازدواج تلفنی
  • مشاوره قبل ازدواج با فرد معتاد

خدمات تلفنی و آنلاین مرکز مشاوره خانواده و روانشناسی آویژه

لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه نمایید .

در این راستا مرکز مشاوره خانواده و روانشناسی آویژه خدمات متنوعی را در زمینه مشاوره خانواده به شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد

مشاوره پرورش درست کودک

مشاوره پرورش درست کودک

مشاوره خانواده تلفنی کودک نیز به منظور پرورش درست کودک در کانون خانواده تشکیل شده است . کودکی حساسترین مرحله رشد است . کودک اگر متناسب با سنش رشد کند و آسیب نبیند میتواند نوجوانی ،جوانی و بزرگسالی خوبی داشته باشد . درغیر اینصورت آشفتگی های روحی دلیل اختلال های رفتاری او خواهد بود . مشاوره خانواده تلفنی کودک فرصت مناسبی برای بهره بردن است . برای اینکه با مراحل رشد شخصیتی کودکمان آشنا شده و آنها را درست پرورش دهیم . آشنایی با هوش هیجانی و مراحل آن بسیار حائز اهمیت است . از نوزادی تا زیرهفت سالگی کودک پیروفطرت خود میباشد . او به ابعاد اهمیتی نمیدهد و آن را نمیشناسد . او به همه چیز از دیدگاه خود مینگرد . در مرحله تجربه عملی است . خود میان بین است . هرچیز جذابی را میخواهد لمس کند . همه چیز برایش اسباب بازیست .

در سن پس از هفت سال یعنی سن عملیاتی عینی کودک به دیدگاه خود نسبت به اشیا نظام میبخشد . او ابعاد ، جنس ، کیفیت و طبقه بندی اشیا را تجربه کرده و می آموزد . مشاوره کودک در این سنین میتواند به شما در دسته بندی و عملکرد هوش هیجانی کودکتان کمک کند . مشاوره خانواده تلفنی کودک یک فرصت و مجال برای بهره بردن از تجارب و اطلاعات مشاوران است . اگر دوران حسی حرکتی کودک یعنی زیر هفت سال بخوبی طی شده باشد پایه های رشد او کامل است . اکنون شما با اطلاع و آگاهی از مرحله بعدی تحول رشدی کودکتان روبرو میشو.ید . مشاوره روانشناسی میتواند به شما کمک کند اسکلت روحی فرزندتان بخوبی شکل بگیرد . مستحکم و بر پایه آگاهی و اطلاع . هر مرحله از تحول رشد کودک در جایگاه خود مهم و قابل توجه است .

تلفنی

کودک و خانواده

یک کودک که مورد توجه رشد میکند در مرحله پس از دوران صوری میتواند تصمیمات درستی بگیرد . او از نظر رشد کامل است پس رفتارها ، تصمیمها و افکار او بر مبنای آگاهی است .او در سلامت کامل رشدی تصمیم میگیرد . البته تغذیه نیز در رشد ذهنی کودک موثر است . یک تغذیه خوب در دوزان نوزادی و کودکی به سلامت رشد و گرورش جسمی او کمک میکند . فکر سالم در بدن سالم است . مهم نیست که کودک ما فلج باشد یا نابینا یا ناشنوا مهم اینست از آن بخش جسمش که میخواهد استفاده کند سالم باشد . یک نابینا با لمس کردن اشیا را تشخیص میدهد چون حس لامسه خوبی دارد . اگرحس لامسه او مشکل داشته باشد باید از ارگان دیگری برای تشخیص کمک بگیرد . وقتی از سلامت صحبت میکنیم منظور افراد بدون معلولیت نیستند بلکه انتخاب درست از اعضای سالم است .

کودک اگر معلولیت جسمی داشته باشد اما دوران رشد خوبی را پشت سر بگذارد میتواند از داشته هایش درست استفاده کند . استیون هاوکینگ کیهان شناس مشهور که دچار بیماری ای ال اس (بیماری خواب اعضا ) بود نمونه بارز است . او از هیچیک از اعضای بدنش جز بخشی از مغزش نمیتوانست استفاده کند . اما درنهایت شهرت علمی دیده از جهان فرو بست . او استاد راهنما داشت دنیس ویلیام سیاما . مشاوره در هر کاری به موفقیت خواهد انجامید .

رایگان